Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2013 10:08 - ЛЕВСКИ от люлка до гроб!
Автор: bulgaria1914 Категория: Спорт   
Прочетен: 2011 Коментари: 0 Гласове:
0



 Левскарка съм откакто се помня,левскарка съм защото си обичам отбора,аз заради ЛЕВСКИ живея иначе за какво ми е такъв живот след като всичко пропадна в тази държава,за какво ми е този живот след като не можем да бъдем щастливи.Поне нещо ме прави много щастлива ЛЕВСКИ е отбора на сърцето ми и аз няма да го предам никога,дори и да дойде краят на света ЛЕВСКИ ще ми остане в сърцето.Аз обичам ЛЕВСКИ повече от всичко,с ЛЕВСКИ израстнах,ЛЕВСКИ ме накара да обичам до дупка.През годините ЛЕВСКИ накара цяла България да плаче от радост,ЛЕВСКИ ни накара да кажем на света : БЪЛГАРИЯ над всичко! Синия отбор го обичат малки и големи на ЛЕВСКИ сме верни.Този отбор ни даде много,научих се през годините да обичам нещо толкова много.Мечтаехме всички левскари един ден ЛЕВСКИ да бъде при най-добрите и ето че мечтата ни стана реалност,когато вярваш докрай то се сбъдва,когато обичаш до дупка това не може да се промени.ЛЕВСКИ не се предаде беше при най-добрите макар и да падахме нямаше значение,защото този отбор направи всички българи щастливи,този отбор промени мисленето дори и на малките деца,навсякъде се чуваше : ЛЕВСКИ ОБИЧАМЕ ТЕ! Ще си дам живота заради ЛЕВСКИ,и ако имах два и двата ще дам защото това е моят отбор,това е моят живот,това е моята съдба,това е моята любов.Само ЛЕВСКИ може да влезе в Шампионската лига,ЛЕВСКИ може чудеса,в ЛЕВСКИ всчки играят със сърце,но за жалост сега някои незнаят какво означава ЛЕВСКИ за нас всички които го обичаме.ЛЕВСКИ ни събира нас феновете навсякъде и няма значение от къде си,няма значение дали си малък или голям,няма значение от кога си от ЛЕВСКИ,НО важното е че обичаш този отбор,важното е че ЛЕВСКИ винаги ще го има в сърцата.Когато губим съм тъжна,но нито за миг не съм си помислила да си предам отбора,аз знам че надеждата умира последна,аз знам че ЛЕВСКИ пак ще ни накара да сме истински щастливи тука в България,аз вярвам до последно.Имам 1914 причини да обичам ЛЕВСКИ,имам толкова причини защото ЛЕВСКИ значи Свобода! Левски влезе там в най-великия турнир Шампионска лига,там дето са богатите,там дето са най-добрите!Пред около 23 000 левскари и още милиони пред телевизионните екрани,на националния стадион Левски победи Киево с 2-0.Валери Домовчийски беше вкарал още в началото на мача,а Седрик Бардон вкара в края на мача.Италианците бяха се надъхали за разгромна победа в реванша и пуснаха евтини билети за да си напълнят стадиона да това как да стане те бяха направо жалки. А реванша беше в Града на Влюбените – Верона. Там,където всички се влюбиха в ЛЕВСКИ и в стила им на игра.Там,където ЛЕВСКИ показа на Европа че България има отбор за Шампионската лига,Европа се влюби в ЛЕВСКИ,Европа видя че този отбор се учи,че този отбор може всичко,че този отбор го обичат много хора.ЛЕВСКИ победи с 2-4 Киево и това беше най-якото. Приказката продължи! Мечтата се сбъдна! Сънят стана реалност! Българският Шампион най-сетне отиде да играе в лигата на шампионите. И то беше съвсем заслужено,с футбол на терена и правилната селекция.ЛЕВСКИ е най-истинския,най-чисто футболният отбор в Шампионската Лига.Празненствата вече бяха започнали,празнувахме всички левскари до един. Синя България празнуваше по цялата страна.От София до Дунава,се чуваха как левскарите пееха:ЛЕВСКИ шампион!И наистина ЛЕВСКИ беше истински шампион с място в турнира на шампионите,най-добрите отбори в света,най-богатите. ЛЕВСКИ е любовта на българите,отборът на народа.Лицето на България пред Европа! В Шампионската лига играехме с Челси,Барселона и Вердер,попаднахме в най-тежката група но това нямаше никакво значение.ЛЕВСКИ игра за чест и гордост,игра за нас всички които го обичаме,игра за България. За нас левскарите нямаше нито Барселона,нито Челси,нито Вердер,а само ЛЕВСКИ,нашият отбор,който всички го обичаме.Защото това е любовта ни към ЛЕВСКИ и тя е истинска. А всички знаем,че истинската любов е вечна и винаги побеждава.Любовта ни към ЛЕВСКИ е вечна,тя не умира.За това ЛЕВСКИ е моята любов,обичам ЛЕВСКИ повече от всичко,затова сме горди българи,затова живеем заради този отбор ЛЕВСКИ завинаги в нашите сърца.Историята е твоето минало, с което да се гордееш. Идеята е твоето бъдеще, в което да вярваш. Делата са това, което оставяш след себе си. ЛЕВСКИ, е това което ти дава сили да продължиш напред. Любовта към ЛЕВСКИ е воля и глас на свободата... глас,който ти нашепва НИКОГА ДА НЕ ОТСТЪПВАШ КРАЧКА НАЗАД! ! ♥

image

image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bulgaria1914
Категория: Спорт
Прочетен: 79639
Постинги: 30
Коментари: 7
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930